niedziela, 19 stycznia 2014

:( Evanescence - Missing

hej mam takiego strasznego doła ;/ nie mogę sobie z tym wszystkim poradzić . Mam juz dość wszystkiego , nic mi w życiu nie wychodzi . Wstyd powiedzieć , ale chciałabym umrzeć ! nie mam siły . chciałabym się uwolnić , choć na chwile nie przejmować się wszystkim . Tak bardzo chcę zrobić sobie ranę , ale nie mogę bo gdy mama zauważy to nie pozwoli mi jechać na wycieczkę za granice aaa ja tak bardzo chcę jechać , więc musze się powstrzymać . Nie wiem na ile jestem silna by wytrzymać - to stało się dla mnie jak nałóg . Cały czas o tym myślę , myślę jak świetnie by było poczuć ten ból - zapomnieć . Bardzo dawno tego nie robiła dlatego pokusa jest tak wielka...



Evanescence - Missing 

Proszę, proszę, proszę
Możesz powstrzymać ogień?
Możesz o nią zawalczyć?
Nie możesz powstrzymać ognia
Nie wypowiesz tych słów)

Proszę, proszę wybacz mi
Ale nie wrócę już więcej do domu
Może pewnego dnia podniesiesz wzrok
I ledwie świadomy, powiesz sam do siebie
Czy czegoś nie brakuje?

Nie będziesz za mną płakał, wiem
Już dawno o mnie zapomniałeś
Czy jestem aż tak nieważna?
Czy jestem aż tak mało znacząca?
Czy czegoś nie brakuje?
Czy nikt za mną nie tęskni?


Mimo, iż poświęciłam wszystko co miałam
Nie będziesz się o mnie starał, nie teraz
Chociaż umarłabym, by wiedzieć, że mnie kochaszJestem całkiem sama
Czy nikt za mną nie tęskni?

(Proszę, proszę, proszę
Możesz powstrzymać ogień?
Możesz o nią zawalczyć?
Nie możesz powstrzymać ognia
Nie wypowiesz tych słów)

Proszę, proszę wybacz mi
Ale nie wrócę już domu
Wiem, co sobie robisz
Biorę głęboki oddech i krzyczęCzy czegoś nie brakuje?
Czy nikt za mną nie tęskni?

Mimo, iż poświęciłam wszystko co miałam
Nie będziesz się o mnie starał, nie teraz
Chociaż umarłabym, by wiedzieć, że mnie kochasz
Jestem całkiem sama
Czy nikt za mną nie tęskni?

A jeśli będę oddychać, będę krwawić
Wiedząc, że Cię to nie obchodzi
A jeśli będę spać tylko po to, żeby o tobie śnić
Obudzę się bez Ciebie
Czy czegoś nie brakuje?
Czy czegoś...


Mimo, iż poświęciłam wszystko co miałam
Nie będziesz się o mnie starał, nie teraz
Chociaż umarłabym, by wiedzieć, że mnie kochasz
Jestem całkiem sama
Czy czegoś nie brakuje?
Czy nikt za mną nie tęskni?

(Proszę, proszę, proszę
Możesz powstrzymać ogień?
Możesz o nią zawalczyć?
Nie możesz powstrzymać ognia
Nie wypowiesz tych słów)
                                                                                                                                 Allie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz