piątek, 31 maja 2013

Heloł :)

Kurde do posta z książkami dodałam zdjęcia , ale ich nie ma nie wiem co się stało ://
Jestem lewa zzz takich rzeczy więc przepraszam ! :) 
Wieczorem dodam recenzje filmów i może jeszcze wiersz lub piosenkę :P 

;)
Alee mnie bolą nogi cały dzień na zakupach byłam miałam sobie kupić strój kąpielowy , ale jestem za tłusta ! ;D 
Nie wiem czy jutro coś dodam bo mam wesele (uuuu,ale będzie jazda)
hahah żartuję idę tam tylko żeby zjeść coś dobrego iii po oglądac sukienki w jakich przyszły moje ciotki i kuzynki ! :)
Nie lubię takich rodzinnych spotkań wszyscy tylko się gapią i są sztucznie mili i uprzejmi , rzygam tęczą ! 
Ehhh z drugiej strony to zabawne ile można ukryć za uśmiechem , w środku cię rozwala rozpadasz się na milion kawałków, często mam tak ,że mam ochote płakać i strzelić sobie w łeb , ale nikt z mojej rodziny tego nie widzi wystarczy sztuczny uśmiech ii krótki dialog:
Wszystko w porządku ? - pyta ktoś z mojej rodziny.
Tak wszystko ok + sztuczny uśmiech - mówię ja.
Ahaa to dobrze - odpowiada.
iiiiii tak to właśnie wygląda powinnam być aktorka umiem świetnie ukrywać swoje uczucia .  
Zapraszam wieczorem na bloga <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz