piątek, 31 maja 2013

Jest zle...

Kurdee już nie mogę , wstyd powiedzieć , ale po prostu nienawidzę swojej siostry na prawdę ona mnie wykończy psychicznie . Jest taka chamska i jest taką hipokrytką , że to przechodzi ludzkie pojęcie . Mam już dość ciągłego ukrywania tego co czuję , jestem tak cholernie samotna ! :/ Wszystko zaczęło się od tego , że 2 lata temu poznałam chłopaka pisaliśmy ze sobą 1,5 raku na początku to było tylko niewinne pisanie przyjaciół on mi się wyżalał , ze jakaś dziewczyna go nie chce aa ja go pocieszałam i wgl . Po paru miesiącach sprawy zaczęły przybierać inne znaczenie boo w jego tekstach zaczęło się pojawiać to pierdolone ' kocham cię ' aa ja jak głupia wierzyłam ii cieszyłam  się jak idiotka , ze ktoś pokochał takiego paszczaka jak ja , a on dalej w to brnął .Haha to zabawne jaka ja jestem naiwna ! On niby mnie kochał ,a na boku z moją najlepszą przyjaciółką się zabawiał . Gdy już skończyliśmy naszą korespondencję too ona zaczęła mi opowiadać jak to z nim pisze już od 2 lat i jaki on jest świetny , że się spotykają całują się ii chyba będą razem aa ja poczułam się jak ostatnia szmata ! zabawka którą się bawił ii czujęię tak do teraz bo nadal go kocham chociaż już nie mam z nim żadnego kontaktu to nadal o nim myślę ;/ Gdy on wybrał moją koleżanke strasznie zaczęłam się z nią porównywac chciałam być taka jak ona tak wyglądać i tak się zachowywać i wtedy zaczął się drugi problem zaczęłam się okaleczać robię to od roku . Wiele osób myśli , że jak ktoś się tnie to robi to dla szpanu albo jest jakimś emo , ale to nieprawda ja to robię bo to daje mi ulgę .Gdy zrobie sobie rane to myśle o bólu fizycznym aa nie otym co mi się wydarzyło . Czuje ból dzieki , któremu zapominam o bólu , który spoczywa na mojej duszy .Moja mama zuważyła , że się okaleczam i teraz mnie pilnuję ,ale ja mam taką straszną ochotę to zrobić . Chce uwolnić się od problemów . Zycie w moim domu tez nie jest łatwe mój tata pije , nie jest jakimś nałogowcem bo niczego mi nie brakuje materjalnie , ale on niszczy mnie psychicznie . Już tyle razy słyszałam ,że jestem kurwą , szmatą itp. że myśle tylko o tym aby być dorosłą i się wyprowadzić . Widziałm wiele razy jak bije mamę , ale co ja poradzę, codziennie wieczorem moja poduszka jest mokra od płaczu ii właśnie tyle mogę pobeczeć w poduszke . W szkole też często mi nie idzie tak cholernie się staram i tu duupa . Zawsze muszę coś zjebać ! ;/Nie radze sobie ze swoim życie mam go dosyć ii gdybym mała wybór to chciałbym umrzeć nie chce już przychodzić ze szkoły do domu i dopytywać mamę czy tata już coś wypił , ale się rozpisałam masakra , ale musiała wkońcu komuś napisac o tym co mnie dręczy .
 Allie P.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz