czwartek, 30 maja 2013

O mnie :)

No i jestem oglądałam sobie 'Opowieści z Narnii' aaa tu moja siostra dziabnęła pilota i zaraz Magda Gessler się pojawiła :/ aa ja podziwiałam Księcia Kaspiana ej , ale trzeba przyznać dupeczka z niego jest :)  
 



 A teraz o mnie to tak mam 16 lat jestem straszną psychopatką gadam głupoty, robię głupoty nie lubię szkoły , ale to chyba tak jak wszyscy . Nie cierpię majcy , fizyki,chemii (jestem z tego strasznie lewa) lubię za to polski i historię . W szkole fenomenem nie jestem,ale na 4 lecę . Jakiegoś konkretnego hobby nie mam lubię śpiewać , tańczyć ,kocham czytać i oglądać filmy jestem zboczona i przeklinam .Jeżeli chodzi o muzykę to nie ograniczam się do jednego gatunku muzycznego , a czego słucham to dowiecie się na blogu będę dodawać piosenki . :) W każdym razie lubie piosenki , które mają sens ! które coś wnoszą do mojego życia . Chociaż zdarzają się wyjątki :) Mam  siostry , braci moje rodzeństwo wykończy mnie psychicznie i fizycznie :D :D 
Blog nazywa się 'Inne życie...' ponieważ zakładając go chcę oderwać się od mojego życia mam dosyć, chce spróbować czegoś innego . Cały czas szkoła,opieka nad rodzeństwem , kłopoty rodzinne. :/  Nienawidzę chamstwa ii tego kiedy ktoś jest poniżany . Mam kłopoty z samoakceptacją i ze swoim życiem (może kiedyś wam o tym opowiem , ale jeszcze nie nadszedł czas) 
Mam wielką nadzieje,że ten blog kogoś zaciekawi i będzie go odwiedzał , będę się starać dodawać regularne posty :D :D :D 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz