piątek, 7 czerwca 2013

Birdy-Skinny Love

Ahhhh , ależ to piękna piosenka Birdy to świetna młoda piosenkarka w każdej nucie tej piosenki jest coś takiego tajemniczego , ale też smutnego piosenka opowiada o skrzywdzonej nie w pełni odwzajemnionej miłości .
Birdy- Skinny Love 
 Daj spokój, strzępku miłości wytrwaj chociaż rok
By dosypać trochę soli,
 nigdy tu nie byliśmy.
Moja, moja, moja, moja, moja, moja, moja, moja.
Stoję przy zlewie krwi i zgniecionej okładzinie**.

Mówię mojej miłości, by to wszystko zburzyła,
Przecięła wszystkie sznury i pozwoliła mi opaść.
Moja, moja, moja, moja, moja, moja, moja, moja.
W tym momencie ten rozkaz jest nieprawdopodobny.

powiedziałam ci, żebyś był cierpliwy.
powiedziałam ci, żebyś był delikatny.
powiedziałam ci, żebyś był zrównoważony.
powiedziałam ci, żebyś był uprzejmy.
Rano będę z tobą,
Ale to będzie inny rodzaj.
Będę trzymać wszystkie bilety
A ty będziesz posiadać wszystkie mandaty.

Daj spokój, strzępku miłości co tu się stało?
Wyssaliśmy całą nadzieję ?
Moja, moja, moja, moja, moja, moja, moja, moja.
Ponure brzemię jest za szybkie, więc zwolnij trochę.

A powiedziałam ci, żebyś był cierpliwy.
A powiedziałam ci, żebyś był delikatny.
A powiedziałam ci, żebyś był zrównoważony.
A powiedziałam ci, żebyś był uprzejmy.
Czy teraz cała twoja miłość jest zmarnowana?
Więc kim byłam,do cholery?!
Teraz łamię wszystkie mosty
I na końcu wszystkich twoich kłamstw...

Kto cię pokocha/będzie kochać?
Kto będzie walczył/kłócił się?
Kto będzie daleko w tyle? 
PIOSENKA NIE JEST DOKŁADNIE PRZETŁUMACZONA , ALE NIC LEPSZEGO NIE ZNALAZŁAM . PRZEPRASZAM ! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz