piątek, 14 czerwca 2013

Jest ze mną żleeeeee !

Mam taką cholerną ochotę zrobić sobie ranę !! 
Nie chcę tego robić , ale to silniejsze ode mnie ://









 Krwawię cicho żyjąc . . .





Billy Talent - Nothing to lose ! 

Piosenka świetna bardzo prawdziwa i szczera .

Potrzebuję więcej uskrzydlonych przyjaciół.
Wszystkie znane mi anioły
wlewają beton w moje żyły.
Zawsze wracałem do domu sam,
więc stałem się bez życia -
tak samo jak mój telefon.

Nie ma nic do stracenia,
gdy nikt nie zna Twojego imienia.
Nie ma nic do zyskania,
ale dni zdają się nie zmieniać.

Nigdy nie grałem w "prawda czy wyzwanie".
Musiałem sprawdzić w lustrze,
czy wciąż tu jestem.
Moi rodzicie nie mieli pojęcia,
że wszystkie swoje drugie śniadania zjadałem
sam w łazience.

Nie ma nic do stracenia,
gdy nikt nie zna Twojego imienia.
Nie ma nic do zyskania,
Ale dni zdają się nie zmieniać.
Nie ma nic do stracenia,
mój notatnik to wyjaśni.
Nie ma nic do zyskania,
i nie mogę zwalczyć tego bólu.

Nauczyciel powiedział, że to tylko taki etap.
Kiedy dorosnę, moje dzieci
prawdopodobnie będą zachowywać się tak samo.
Dzieci po prostu lubią się drażnić.
Kto mógł wiedzieć, że sprowadzi mnie to pod ziemię,
w wieku siedemnastu lat.

Nie ma nic do stracenia,
gdy nikt nie zna Twojego imienia.
Nie ma nic do zyskania,
ale dni zdają się nie zmieniać.
Nie ma nic do stracenia,
mój notatnik to wyjaśni.
Nie ma nic do zyskania,
i nie mogę zwalczyć tego bólu.
Nie ma nic do stracenia,
gdy nikt nie zna Twojego imienia.
Nie ma nic do zyskania,
ale dni zdają się nie zmieniać.
Nie ma nic do stracenia,
gdy nikt nie zna Twojego imienia.
Nie ma nic do zyskania,
i właśnie dziś umarłem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz