niedziela, 30 czerwca 2013

Jonathan Clay - Heart On Fire

Fajna piosenka tka życiowa posłuchaj !
Spadam, spadam w dół
Chcę zacząć, ale nie wiem jak
Dać ci znać o tym jak się czuję
Mam dużą nadzieje, jestem zaabsorbowany

Nie pozwolę Ci odejść, teraz wiesz
Szalałem za tobą cały ten czas
Trzymałem to dla siebie mając nadzieje
Z płonącym sercem
Płonącym sercem

Ręka w rękę błyszczącymi oczami
Dni są jasne tak jak i noce
Bo kiedy jestem z Tobą
Jestem uśmiechnięty
Raz schrzaniłem
Teraz wygrywam

Nie pozwolę Ci odejść teraz, wiesz
Szalałem za tobą cały ten czas
Trzymałem to dla siebie mając nadzieje
Z płonącym sercem
Płonącym sercem

Pozwól mi iść przez życie z Tobą
Wszyscy marzą o posiadaniu
Tego co my mamy
Jak toczący się piorun
Podnosisz mnie z dna

Nie pozwolę Ci odejść teraz, wiesz
Szalałem za tobą cały ten czas
Trzymałem to dla siebie mając nadzieje
Z płonącym sercem
Płonącym sercem

Z płonącym sercem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz