sobota, 8 czerwca 2013

Pink-Fuckin Perfect

Ta piosenka jest również wspaniała! Hmm ideał .... ? Niee nikt nie jest idealny i właśnie z stąd wszystkie moje kłopoty nie mogę zaakceptować tego , że nigdy taka nie będę ! ! ! TA PIOSENKA JEST O MNIE ! :/
Pink-Fuckin Perfect 
Pomyliłam się, raz czy dwa
Odnalazłam swoją drogę, wśród krwi i ognia
Złe decyzje, to nic takiego
Witaj w moim śmiesznym świecie
Zmaltretowana, nie na miejscu, niezrozumiana
Pani "Nie ma mowy, wszystko jest okej", to mnie nie spowolniło
W błędzie, zawsze krytykowana, niedoceniana
Ale patrz, wciąż tu jestem

Skarbie, skarbie, proszę, nigdy, nigdy nie myśl? 
.że jesteś mniej niż cholernie idealny
Skarbie, skarbie, proszę, jeśli kiedykolwiek poczujesz się nikim
Dla mnie jesteś cholernie idealny!

Jesteś tak złośliwy, kiedy mówisz o sobie, myliłeś się
Zmień te głosy w twojej głowie, spraw by były takie jak ty
Tak skomplikowane, spójrz jak my wszyscy to robimy
Wypełnieni taką nienawiścią... co za męcząca gra
Wystarczy! Zrobiłam wszystko co mogłam
Przegoniłam wszystkie swoje demony, widziałam jak robisz to samo

Skarbie, skarbie, proszę, nigdy, nigdy nie myśl ?
.że jesteś mniej niż cholernie idealny
Skarbie, skarbie, proszę, jeśli kiedykolwiek poczujesz się nikim
Dla mnie jesteś cholernie idealny

Cały świat jest przestraszony, więc połykam strach
Jedyna rzecz, którą powinnam pić to piwo zimne jak lód
Więc czekamy spokojnie, i próbujemy, próbujemy, próbujemy, ale próbujemy zbyt mocno i to tylko strata mojego czasu
Skończyłam szukać krytyków, oni są wszędzie
Nie podobają im się moje dżinsy, nie lubią mojej fryzury
Wymieniamy między sobą opinie, i robimy to cały czas
Dlaczego to robimy? Dlaczego ja to robię?

Dlaczego ja to robię?

Skarbie, skarbie, proszę, nigdy, nigdy nie myśl ?
 . że jesteś mniej niż cholernie idealny
Skarbie, skarbie, proszę, jeśli kiedykolwiek poczujesz się nikim, dla mnie jesteś cholernie idealny!
Jesteś idealny, jesteś idealny!
Skarbie, skarbie, proszę, jeśli kiedykolwiek poczujesz się nikim
Dla mnie jesteś cholernie idealny...

IDE SPAĆ JUŻ JUTRO TEŻ POWINNA COŚ DODAĆ :) MIŁEJ NOCKI ! DZIĘKUJE ZA WSZYSTKIE WEJŚCIA NA BLOGA JEST WAS CORAZ WIĘCEJ CO NIEZMIERNIE MNIE CIESZY , AA I MA TAKA PROŚBĘ ŻEBY KTOŚ KOMENTARZ JAKIŚ DODAŁ MOŻE KTOŚ MA JAKIES ZASTRZEŻENIA ALBO COŚ PROSZĘ PISZCIE COŚ ! 
KOCHAM WAS ! <3 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz