niedziela, 30 czerwca 2013

hej

ale mam teraz zjebane dnii ! cały czas chce coś dodać , ale tak mi schodzi i kuzwa duupa ! przepraszam po raz setny , ale teraz są wakacje więc postaram sie częściej bywać .
Zrobiłam to !!!!!!! rany na biodrze , musiałam , ale nie dało ulgi musze zrobić więcej ,ale boje sie ,że ktoś zobaczy teraz mamy rekrutacje do szkół i tak zajebiście się boję , ze się nie dostanę . Jeżeli ktokolwiek czyta tego bloga . choć na niego zerka niech przed snem pomyśli 'niech jej sie uda' proszę może Bóg się zlituję :) oceny mam dość spoko nie było darcia , ale strasznie mi ciężko na sercu czuję się taka niekochana i niechciana aa ja potrzebuję tylko troche miłości , tego by ktoś mnie przytulił . JESTEM ZBYT SAMOTNA ! ://

 I need your love
I need your time
When everything's wrong
You make it right

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz